Thursday, July 4, 2013

Syrous Kafaee


******

میزگردهای سیروس کفایی


**********************************


آشفتگی کلام

******************************
 
پایی سر به هوا ۷

تقدیم به یه غریبه : ندا مصلایی


قدم نشینان



آن خنجری که به من پشت کرده بود

مازاد را از دیوار بالا می برد ۰

حرف می خورم ۰ آخه از کجا بدانم شما چقدر می دانید یا هر انسانی ! بابا ۰۰۰ من هنوز نمی دانم که خودم چقدر شعور دارم ۰۰۰ حالا بشکن و بالا بنداز ۰۰۰

از تمام اموال شناسنامه ام سر نخی باقیست ۰

یک پیاله زمین به شما تقدیم می کنم چرا که

ره می برم تا زمین را نزدیک کنم اما نه آنگونه که

آفتاب

کلاه را به لبش می چرخاند و

آستین

از دوردست می افتد تا

خنجر دوباره پا به پای شب

درازکش سر خویش باشد

و نه آنگونه که تو

در رونوشت پرتابم می کنی تا

نتوانم به سطحی از دره برسم که

قدم نشیان اش


آزادی

 

شعری مشترک از سارا تبریزی و سیروس کفایی

لینک هایی در مورد کارهای سیروس کفایی

1--- paii sar be hawa 

A :

B :

C :

D :

2---- shelik hawaii 



3---- taranehaii baraye blues


4----- shere moshtarek


5---- mizegerd-ha

No comments:

Post a Comment